понеделник, 18 януари 2016 г.

МОНОЛОГ НА ЗИМАТА

Здравейте,

Какво ще кажете за новия ми лифтинг? С два-три градуса може да е, но си струва. Уморена и повяхнала съм била, с изразен мимически контур и тъмни кръгове съм излизала на селфитата. Друг път! На бабина ти зимнина!


Нямало вечно лято! Айде пък да видим! Няколко химически пилинга с киселинни дъждове, няколко парези на температурите и ето на ... снежни човеци от пясък на плажа, препичащи се и нищо не подозиращи хора по Коледа, мохито посред зима и всякакви следооперативни психози, хипнози и монолози.

Следващият въпрос, моля? Какво съм  искала да кажа с нищо неподозиращи? Хахаха - ами, гледали ли сте "Ледена епоха"?  С онази озъбена катерица, която място не можеше да си намери да си скрие желъдчето. Ами, пазете си желъдчетата, драги мои. Да не станат на камъчета. Я вижте, какви температури се задават. Минус при минуса отива. Дааа, то и с  температурите е като в секса, колкото повече отлагаш, толкова по-бурно преживяваш. Бурно, ама кратко. И после пак - на сухо
.
Още един последен въпрос? Дали ме е хванала критическата? А, климатическата ли искате да кажете! Ами, честно казано, и още как. Тези горещи приливни вълни все повече зачестяват. С обилно наводняване. Доста специалисти работят по въпроса, ама аз не им давам много надежди.

Благодаря за вниманието! Имам час за маникюр. Ще драскам ледени снежинки по прозорците.

Няма коментари:

Публикуване на коментар