сряда, 19 юни 2019 г.

Бърза и сочна история за сватба

Сватята има час за фризьор. И за гримьор. Сватята е естествено красива и с грим и фризьор изглежда умопомрачително.
Аз съм естествено небрежна.
и имам страх от фризьорски прически от абитуриентската си, когато една чевръста служителка на ножиците изпразни цял флакон лак за коса върху буклата ми в стил Емилия Масларова. След това се качих в претъпкания 14 и един човек се разкиха в косата ми. Образува ми се дупка на темето. Аз го помолих "Извинете, не ми кихайте в косата, моля!", а той се развика "Ами защо така ви мирише главата, бе другарко!"
Та така де, откак онзи ден се прибрах вкъщи и влязох директно в банята след фризьора и отидох с мокра коса на абиттуриентската си, имам страх от официални прически.
Но децата ме заврънкаха отрано. Хайде, мамо, трябва да изглеждаш горе долу прилично, не може да си рошава като всеки ден, поне на фризьор отиди.
Ок, взех си час в лъскав салон в непознатия Бургас. Ранен час, да свикна.
Фризьорът - младо момче, малко притесненичко ми се струваше. Как искате да Ви оформя косата? Ами леко рошаво, тук една букличка ако може, иначе си е асиметрично и си го харесвам.
Цял час ми гласи букличката. С три маши. Даже ми каза, че ми пръснал специален лак, от който косатата ми щяла да изглежда "леко мръсна". Е, може би не съм разбрала като хората. Наляво ли да Ви завия буклата или на дясно? Ами, едната наляво, другата надясно. А, така не може.
Ох, разгеле свърши се. Излязох с две букли завити в една посока като сърмички и с нагласена коса. Задуха ме лек ветрец. Буклите увиснаха след 10 минути в нещастен кичур стил "леко мръсна" коса.
Боже, на две пресечки от салона. Бегом обратно! Ще се карам. Искам ревизия на прическата. На стола на хубавеца седнала Тони Димитрова. Е, щом като нея прави, значи не е такава трагедия, мисля си. Остави косата на фолк дивата момчето, метна буклата на мис Тони. Ами тогава да Ви изправя косата? Ами айде, пробвай се.
Изправи ми косата. И знаете ли какво ми каза?
Ами госпожо, то затова хората на сватбите носят шапки. Що не си сложите една шапка. Много ще Ви отива.
Айде, провал втори път. Ще търся шапка значи.
Добре, че бяха едни красиви деца да се опитат да направят нещо от главата ми.

Че не шапка, ами забрадка трябваше да слагам.
И сложих. Пъстра, бабешка.
Това е друга история.

Няма коментари:

Публикуване на коментар