понеделник, 13 ноември 2017 г.

Едно нещо, ако не може да стане без китайци ..

.... става с много китайци.

Как майката на Джилу ще ме води на традиционен китайски доктор за кръвното?

1. Лелята на Джилу си купува апартамент в хотелски комплекс до фермата на баща и и всеки месец може да ползва безплатно за една нощ хотелска стая.
2. Джилу наема кола за транспорт от Гуанджоу до Хиджоу. Взема и съквартирантка за споделеност.
3. Таткото на Джилу наема тази стая и наема и още една за придружител.
4. Идват братът, снахата и бебето, за да оставят майката, която утре ще ме води на доктор. Да, но оставят и бебето, защото снахата работи.
6. Лелите готвят огромен обяд за родата. Идват всички роднини.
7. Отиваме в хотела и идва още една леля в хотелската стая и тя да гледа бебето през нощта.
8. Завеждат ме с мотор на вечеря при лелите.
9. Утре ще идва един чичо с колата да ни вземе и да ни води на доктор. Учителката на Джилу по английски от гимназията ще идва да превежда.
10. Колко още други неща са се случили, никога не ще проумея.

П. С Нищо ми няма на кръвното. Просто Джилу се притеснила, че като била в България съм и казала, че понякога е високо.

И после, на кой Бог да благодаря! Гледам кръглата Луна от балкона на хотелската стая и се усмихвам щастливо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар