четвъртък, 1 септември 2016 г.

Китайски статуси

Мисля, че вече съм изяла повече от 100 различни вида животни, 300 растения и не знам колко насекоми.
Коремът ми е като "Произход на видовете" на Дарвин.
Кракодилска супа за закуска, лелята на скаридата за вечеря и две дузини друти непознати за днес само.


От днес пътувам на посещение на частни училища в Китайската провинция.
Грешка 1: Оказа се, че провинцията било тримилионен град но 70 км от Хонг Конг.
Грешка 2: През цялото време ми казваха Хуанфон и аз си мислех, че ще правим нещо с айфон. То се оказа, че това било града. На входа му имаше светещ надпис, който посреща експерта по детска психология от България.
Грешка 3: Поканиха ме да избера какво да яде делегацията от осем човека и ме заведоха до един огромен аквариум. Аз не разбрах, че трябва да избирам и почнах да снимам животинките. Те поискаха да погледнат снимките, извадиха ги и ги сготвиха.
Грешка 4: Цял ден нямаше един човек, който да говори английски. Вместо това имах специално приложение на телефона, на което говориш и превежда. Аз му казвам:
"Може ли да си купя такива боровинки?", а то превежда "Имаш ли си гадже?" Познайте колко интересни разговори водих.
Грешка 5: В момента е 11 през нощта и отиваме на бизнес среща.
Закусих с крокодилско, до прозореца ми имаше три бели тигъра, ей хора ... от гъбите е май 



Моята китайска партньорка 💛 Жи Лу 💛, която ще бъде два месеца в България от октомври. 
Не си ли приличаме?
Вече ми измислиха и прякор - Шау Къ Ай, което значело Малката Сладуранка 
Че съм сладка, сладка съм 😉, ама чак пък ... малка ?!! 😀😀



А това е просто ... един китайски квартал. И златни рибки плуват в езерцето до всяко блокче даже ... За са си влезеш в апартамента, минаваш през седем контроли, а по улицата ако искаш, ходи и бос, едно камъче не е наопаки.
Никак не е зле!
Хората - елегантни. Колите - скъпи. Магазините - преливат. Заведенията - гъмжат.
...

Истината е, че колкого по-далеч от дома си, толкова хората са по-мили и щедри с теб. Те просто си мислят, какво би се случило, ако си сама.
Единственото което ти остава е и ти да правиш така със странниците в твоя дом.
Мис Тоо Нии Зен

Omg! This translation app is insane. I have to record my voice and it translates into Chinese. Then I read the English translation of what I said.
So, I said to a very respectable eldely lady "Welcome to Bulgaria!" and the app said in Chinese "You are born gay!".
Imagine how she looked at me ...

Днес ядох пчели. С тръстика ...

Това е Лелята на скаридата.
Чакам Чичото на хлебарката. ...


Няма коментари:

Публикуване на коментар