неделя, 4 март 2018 г.

Аз съм Пътешественик ...

Аз съм Пътешественик!
И като пътешественик, вярвам в някои неща. Тези неща ме карат да шия ШАЛОВЕ И ТОРБИ ОТ ЦВЕТНИ ПАРЧЕНЦА ЗА БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТ.
Това са нещата, в които вярвам:
1. Вярвам в Шала. За мен Големият, пъстър шал е Дрехата на пътешественика. Дреха, която можеш да си наметнеш като одеало, да си постелеш като чаршаф, да увиеш вместо възглавница ....
и да се преобразиш в Кралица, когато се налага.
Спомням си една случка, когато след дълго пътуване трябваше да вляза на тържествен прием. Завих се в пъстрия си шал и всички ми казваха, че изглеждам великолепно. Аз знаех, че изглеждам великолепно. И затова се чувствах великолепно, въпреки измачканите дрехи под шала.
Затова първото, което поставям в багажа си са Шаловете.
2. Вярвам в Силата на тъканите. Красивите тъкани не бива да бъдат изхвърляни, защото дрехите им са ни омръзнали или омалели. Някои тъкани са толкова здрави, че може и да ни надживеят. Зад тях стоят нечии женски ръце, може би дори детски. На тъканите просто трябва да се дава нов живот.
Затова ги преобразявам в Шалове.
3. Вярвам в Цветността. Мисля, че един шал от цветни парченца винаги може така да бъде завъртян, че да изглежда като нов и оригинален. Вярвам в изобилието от шалове, които трябва да има една жена. Вярвам в малката черна рокля с великолепен пъстър шал. И вярвам, че малко цветност никога не е в повече. Цветността е Радост.
4. Вярвам в Съчетанието на наглед несъчетани неща. На шал, скроен от мъжка риза, домашна престилка, калъфка на възглавница и още няколко други шала. Мисля, че така е и с хората. Съчетанието е в основата на всяко пътешествие.
5. И на последно, но не и по значение : вярвам в Енергията ,вложена в Добрина. Затова, всичко, което шия е за благотворителност. Имам време, имам енергия, ще я давам. Дано тези, които откликват на Даването с Даване да Предават нататък: да носят и споделят Радостта.
Даването Сега има Цел: даряване на средства за възстановяване на опожарения от зъл човек приют за улични котета и кучета във Варна.
First Investment Bank - Bulgaria
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG56 FINV 9150 1215 7665 63
PayPal: animalhope.varna@gmail.com
А ако искате друга цел, просто преведете 30 лева по сметката и, изберете си шал и ще го получите.
Идва Женският Месец! Поводи за радост и подаръци много!
А с Доброта още повече!
Благодаря, че бръмчите на мойта честота!
Тони

Няма коментари:

Публикуване на коментар